close


今日...........發生左一d野...
唔係幾開心咁....
我仲喊tim...
so...而家好頭痛....

但係...
經過今日發生的事後,
我先知原來你真係咁體諒我
可以體諒到呢種地步,
今次係我20年來第一次體會到,
真正愛一個人,真係乜都可以包容,乜都可以原諒,

今晚番到屋企,
冇fu mask,冇用到任何護膚品,
洗完面就算數了,
唔知點解,今日發生的事搞到我好冇心機,
連往日最神心的fu mask都冇做...
雖然你真係好體諒我.......
但係我係怨我自己呀...

而家好頭痛呀...
要訓教la........
希望聽日起身我會變番平時咁la.....

係咪好奇怪我都會唔開心呢...
其實...
我會ga...
但係好快會冇事...同埋睇得開...
不過...今次真係我唔好...
佢越好,我就越內疚...
反而佢怨我,我會開心d......
定係佢以退為進...
等我對佢更加好??


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()