唔想咁快去實習呀...


今日晏就收到間公司的電話,
問我係咪找實習,
問我想唔想做市場調查的方面,...
佢話調查完要睇下d數據分析下同寫份報告咁wo,
咁咪好似lisa戈科咁...
我梗係唔想la...
跟住我半推左一輪,
佢就話仲有d新聞方面的野.....
d寫下新聞稿,文書,廣告推廣戈d...
但係我又唔識寫新聞稿wo...
咁我就揀住呢個先...到時唔識先算..
同埋佢話可以了解清楚再揀定都未遲...
最後佢約左我星期五晏就去interview,
在皇朝那邊,好似話係時裝的,

我好驚呀,...
驚佢in完..會唔會好快就叫我番ga...
我仲未抖夠wo...最好7月先開始la....
又驚佢會唔會唔收我呢...
唉~~~
煩的~~~


最近用左隻新的護膚品,
係蘆薈汁來的,
有一次上網,無意中睇到個網有好多d平平地的野...
就膽粗粗買左幾支細細支黎試下...
因為北京出ge~~本來都唔抱希望咁試下...
$8/35ml,
嘩~~~超好用...
本來應該係用來當爽膚水的,咁就襟用了...
但賣比我戈個女仔話用來fu面效果會好好多...
佢仲送左一排面膜紙比我tim
用左兩次之後,我就同佢買左一支大ga la~
都係好平ar~~
$45/210ml,超抵用,但係一次都要用10ml左右...
我晚晚洗完面fu, 超滑,水水的感覺...
最重要係佢夠平ma...
好似用左sleeping pack咁ge感覺,當然冇咁水冇咁滑la..
無可否認,貴野始終係好d ge....
而家簡直係用上癮呀...
之前用開的laneige,美麗日記,紅酒面膜全部都冇用過了..
用左呢隻野一個星期,skin真係水左...good~~


不過衰在上個星期m完生左粒瘡瘡...
好樣衰呀...
希望佢快d好番la....

今日睇完之前買番黎戈本美容書..
嘩...睇左幾個鐘呀...
本書入面好多都想買...
但冇咁多銀兩呢...


好~~夜了~~
訓教la~~

(發覺呢排我的blog,
成日都講自己用左d咩正野...
sor ar~~
因為我呢排冇野做,
日日都在家研究+試用以前買落的東東...
so...
冇野好寫....)
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()