close

I LOVE COOKING~~~~
HAHA....


今次要說的不是學期結束了,
而是我喜歡煮野食....
係咪睇唔出呢....HEHE~~~



前一兩天,
我去了老公仔家里作客,(好文雅,即係食飯la~~haha)
then,他mama說冇送食,不如出街食...
後來不知咩原因冇出到咁...
原來他家有一袋冰鮮雞中翼,
好野~~我最鐘意食ga la~~
於是,我就同佢mami說不如我煮la~~
一餐普通家常便飯,是難不到我ge~~~
(我成日上去食飯,都會自己煮送的...haha)
因為我姑婆成日係屋企都整比我食,
我都睇過佢整...


then,我就溶晒冰先~~
再醃下佢地...
跟住就開始la~~~
初初搵幾隻試下先,
但我掛住切d菜,唔記得左較細火...so燶了少少皮...
後尾再將其余全部倒晒落去整,
今次好靚仔la~~冇燶到,





因為是第一次整呢個"豉油雞翼",
so..都冇咩信心...



(賣相不錯吧~~)

haha~~~但係佢地個個都話好好食,
成兩磅,一隻都冇食淨...
好開心ar~~~
佢mami仲同我講:你睇下姑婆有咩好食,學埋佢la...
哈哈~~~
我姑婆好勁的,佢的薑沖炒蟹同蘿白糕,未食過出面一間酒樓好食過佢...
仲有超多拿手靚送~~~
我要學佢,真係冇乜可能學晒,
學到佢煲湯仲正~~~~
真係家有一老,如有一寶la~~~kaka~~~



細細個開始,我就會企係廚房睇住姑婆整野食,
以前,佢連旦散,油角,年糕,粽呢d都會自己整...
不過佢而家老了...
我地都唔想佢咁辛苦...
so近幾年都係買呢d野算la~~~


我明白我減肥失敗的原因了..
是因為我家有個大廚,
日日都會整我喜歡的食物同煲湯,
根本我冇可能忍到口呢~~~
HEHE~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()