太好la~~~
忙左咁耐...
終於有得抖下...

好開心呀~~~
第一次咁早考完試ja~~
尋日晏就考埋最後一科,
仲要係完全冇準備過ge,
番到去照抄書就交卷...
最搞野係考試途中呀sir多次熟睡
仲要係扯晒"鼻寒",咕咕聲...
好搞野~~~
原來佢只有訓著教的時候先會唔講野ga ja~~

終於都同呢個可怕的大三糾纏完
暫時告一段落,
不過要等實習...唔知去邊呢..希望係寫字樓la
,

點解我地咁黑仔,要暑假先黎實習.........
用番學時間點實都冇問題丫,
用暑假黎實習,好似唔係好公平咁...
暑假係搵銀黃金時間黎ga ma,
加上係最後一個暑假la...咁都冇得放.........
好彩實習係一個必修科,出年又讀少考少一科,
最多都係交番份報告je...


而家呢d日子有點兒無聊...
日日行行企企,,
一係就fu下mask,行下街買下野咁...
不過都幾舒服ge....
總好過前排咁忙丫~~~

睇左條elmo個blog,
死野又話讀書好忙,好多野做wo...
又剛剛去完廣西wo...
好羨慕佢呀,可以成日周圍去玩,
真係可以遊盡中國大江南北....
雖然都係山山水水.........
我之前都有諗過去廣西ga...
近近地,都算係唔錯的選擇...
不過好驚會晒黑左番黎...
等我問清楚elmo d詳情同埋價錢先,
如果諗得過....
就去la~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不過今個月88伴又vip day,
月尾又過香港...
如果今個月去埋旅行...
暑假就連穀種都冇得食.........
但係我真係想去玩下呀....


((呢篇都唔知咩日記來ga........
完全冇主旨...
我自己都唔知寫咩好,
純粹想寫下野ja...))

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()