好熱呀...
help~~~
好想開冷氣~~~~


呢排熱到我d頭髮濕完又乾,乾完又濕
好陰公...
真係好鬼熱...
但係...
今年好勁呀my family~~
到目前為止,never開冷氣呀~~~
yeah~~慳番唔少電費之余,又可以響應政府的節能...
我地應該拿好市民獎的...
不過真係好熱囉...
睇下可唔可以今年都唔開先...


今日vip day...
等到頸都長埋先等到今日...
但係睇過d小冊子又冇乜特別抵買野,
so...都係晏就先去,,,
點知...去到先知原來樓下戈層好多平set 囉...
仲要好多平野小冊子都冇show出來的...呃人ga~~
等我仲帶得幾十蚊去...
幸好有人比左佢張卡我碌,我先找到數ja...
如果要我找番張單,我實唔捨得碌....
於是...最後買左bra,床單,雪肌精...
本來好想好想買埋lancome的美白set,超抵~~
平時原價的貨品再送多一set 野...
但係過千呀...唔捨得..望佢幾眼就走lu...
原來頂樓電器戈d仲平...
但係我係晏就去...so乜都冇晒lu....
唔怪之得晨早流流已經咁多人排定la~~

星期一要實習la~~
都唔知點算...
超唔願意去...
去到皇朝咁x遠,
星期六又要番全日wo...
邊有公司咁ga....
下星期六間公司有個fashion show在tower,
佢話預左星期五晚OT wo~~
我問佢10點,11點得未,
佢話"10點前都應該走得ge"咁囉...
佢仲話7月,8月都會有d野搞...
算了吧~~
反正實習都係冇資格講條件....


好熱呀....
對面屋成日開冷氣...
我可唔可以順便涼下呀...
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()