實實實實實實...

今個星期一開始正式實習了...
呢幾日好似已經實左好耐咁...
我係咩行政助理,
因為原本的行政助理quit了..
so,...我暫代...

咁我做咩ga呢...
就係助理行政部經理la~~
好勁咁ga~~
但係..有一點首要ge~~
行政部只有兩個員工=我+經理,
若沒有我,只有經理一個...
我想知...有邊個比佢管...


佢係一個女人,我覺得超似四姨太的女人...
但heidi話佢極似陳寶連...
她名叫AMANDA,我睇佢個樣好似接近30咁.
點知今日睇到張野,佢係81年10月的...26都未到...
d人話佢係澳大BA畢業的,之前又在大公司,銀行做過,
但...
佢連最基本的都唔知...要部門蓋印+佢畫隻龜,佢都成日漏...
好難相信佢d學歷同佢d經驗...
成日推晒佢自己d野比我,
佢就自己做私人野,
有一次睇到佢部腦,有6個IE,3個MSN,
佢番工一係就傾電話,一係插花,
本來我想報仇,開20個MSN,
無奈地,我地成層樓只得佢一部機可以online,
我地戈d連接龍都冇...

好慘..
不向現實低頭的我,決定把家里pc的小遊戲全部帶晒番去...
yeah~~~
想困住我....冇咁易....

我其實都冇咩太大壓力...
因為個amanda超級求其+是但,.
比我交功課考試更求其.
太好了...我找到個好上司,
佢只要有野交到就得,唔理好醜,
總之佢唔駛做就得了...
正~~~我做完佢睇都唔想睇...
不過最慘都係星期六全日..
但係amanda星期六晏就唔駛番ga wo~~
即係我可以zzzzzz la~~
yeah~~
事關間房得我地兩個,
佢就係我間室中的一間細房,
我地平時都唔會點理對方,
各自做私人野...
(我就係睇雜誌同埋講電話,佢都差唔多係咁)

隔離室的同事更好,.
有psp玩...三格櫃桶都係零食...
又開大speaker聽歌...
我一日都有一頭半個鐘過去吹水食野聽歌講amanda是非...
事關除左佢自己之外,
冇一個妥佢,全部都杯葛佢

heidi就慘la~~
佢唔係我地呢邊,
佢係另一座野,
廣告部,定乜部..
(都係一個部得1,2個人戈隻)
佢個老細成日指佢做野,又臭寸,
事關佢個老細,即係成間野個老細,
係超級超級太子爺,
皇朝的帝景園,成忽地+全部帝景園的單位都係佢老豆的,
每個月齋食租都起碼百幾兩百萬...起碼...
仲有好多其他生意等等...
heidi唔識講野,又唔識講大話,
當然比個太子爺食住la~~
成日點佢做埋d,唔應該係佢做ge野...
我話過佢好多次,叫佢企硬,叫佢寸番佢,
heidi都唔會...
只寸過一兩次...
好彩我唔係跟佢ja~~
如果唔係...我驚我地會日日大戰...
繼而我fail左呢科....

今日影左d相ga~~
係d環境+死太子爺個樣...
不過而家夜了,
明晚我再補番d相la~~


(間野環境好差...
個冷氣要開半個鐘先有d風...
呆掉了)
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()