頭先睇番部腦,
原來都幾多相下...
有好多風景相,好多動畫,好多得意相...
我好鐘意上面戈兩張呀...
唔知點解,我好鐘意d霧,天空,同d雲...
好似任你點睇張相咁...


星期五in完實習間公司...
超唔想做囉...
佢的待遇係咁ge...
星期一至六,9~1,2.30~6.30,
最大問題係星期六都全日囉...
冇野呀...而家咁難請人仲咁煩,
唔怪之間野冇乜全職la...
係間時裝公司,皇朝戈頭ge,,,
根本唔會知有間咁ge野...
佢戈日同我講話做d廣告,推廣,策劃戈d野wo...
真係嚇死我...
要人地行動買野,第一步最重要係認知ma...
我相信好多人連知唔知有間咁ge野囉...
如果到時真係要我做,都唔知點算...
點先可以比多d人知就係最大問題....
唉~~~
唔好想了...
星期一正式通知幾時番工...
但我可以預計我之後的兩個月唔會好過囉...
佢仲話會set定一個目標,睇下我地做唔做到wo...
咁樣先可以評估到wo...
煩...
可憐heidi同我一間野...
之後兩個月我地兩個都係命苦la...


好熱呀...
help~~~!!!!
開冷氣會帶走皮膚水份...
記得開冷氣,or到冷氣地方查好hand cream ar~~

過兩日去剪頭髮ar 真係...
好熱呀...
吹頭超耐時間..

 

好~~貼d相相先...














岩岩睇joan個blog,見佢換左twins wallpaper...
我又睇番部腦d相....
原來我收埋左超過1GB 佢地的相+wallpaper,
因為我高中戈陣好鐘意好鐘意佢地...
覺得佢地好可愛...好靚女...
我有晒佢地演唱會的vcd,寫真集,5~6隻cd,一本出道全紀錄,限量版$101,
以前的年頭來說,我都算捨得了...
為左佢地d碟,我連早餐都唔食...
雖然而家冇再迷戀佢地...
但..都唔覺得要掉左佢地...
因為...證明我曾經為買佢地d野...
連早餐都唔食...
而家我又大個女,佢地亦大個女...
佢地唔再走可愛路線,因為佢地都要長大...
我都係...
但係而家睇番...
佢地都係咁靚女....
哈~~
每人成長都有過程ma...我地睇住佢地兩個變女人..
佢地...亦都算陪住我大咯...

好了~~呢篇blog up相用了好多時間...
而家已經係凌晨la~~
我要訓個靚教了~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()