做乜d文章去左咁落ge???我都唔知點解wo....邊個識整ar..>,</////呢排無無聊聊咁....好悶ar番學...又冇野做wo~~日日番學放學咁...
好想快d畢業ar~~呢個時勢搵full-time應該易過part-time ge.,,,,...我估...不過我又冇諗過畢業出黎做邊樣wo~~
我最想當然係做公務員la~~幾舒服ar~~不過...邊有可能考到丫,自己又唔係叻過人,又唔係皇親國戚....都係得個想字好了...
我驚過多幾年d賭場開晒,難搵野做ar~~我想做外資公司ge文職ar......例如wynn,威尼斯人戈d....不過戈d又係要流利英文...出年真係要去惡補番d英文先得la~~
而家....好浪費呢幾年ar....MY GOD!!!!
都係唔好講廢話la~~~要做photoshop了......又要MY GOD多一次!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()