close
亞室運來了...
reading week都來了...
我呢...冇參加呢個運...
so~~reading week就zzzzzzzzzzzzz
正~~~

前兩個運動會我都有報...
今年冇報了...
因為今年唔賣飛,派飛...
so,.我唔報了~~
以往兩年我都坐係塔石賣飛...
好白痴...


今年美食節又就黎到了...
我今年又係冇報...
因為上年好悶呀,去鬼屋扮鬼....

結果...
由開學到而家,我都依然失業...
help~~~!!!
點解我身邊的同學仔日日都好忙...
日日都放學就番工...
點解我除左番學就冇野做...
我都好想放學戈陣答佢地:我番工呀..
y,.....
我都寄左5,6封信la~~
點解冇人打比我ga...

近來...嗯~~
都幾好咁la~~
冇乜洗錢...又冇乜搵錢...
好似中學咁..
呢排行街都冇咩野想買...
可能因為我見到屋企已經堆積太多之前買的垃圾了...
不過今日行過卓悅,有盒眼影d色幾靚咁...
想買呀...
等我生日戈日去買左佢先....
就獎勵下自己la~~~

嗯...
似我這等閒人...
應該計劃下reading week去邊度玩...
不過...
那個他又要番工,我都係zzzz好la~~
好想快d考完試ar~~~
要去台灣呀!!!!
我已經做足功課了,
下星期就去搞證....
好想聽日即刻飛去玩呀!!!!


另外,
我整番部腦後..有d野唔多識用...
佢唔知幫我裝左個咩msn...
我完全見唔到的...
一online就自己動幫我登入,
仲要係我見唔到個list的,
人地唔hi我,我都唔知自己已經on左...
仲有就係冇左個頭像...
同以前戈個完全唔一樣的..
咩事....
以前msn的公仔都冇晒了....
我草左好多ga...
激死我la~~

我發覺自己好搞笑...
又lazy唔想寫blog,
一寫就好似冇乜重點咁...
諗到乜就寫乜....
d內容冇乜關係ge...
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()