個傻佬又大一歲la~~~yeah~~即係成熟左wo~~hehe~成日唔認老丫la你~~


呢幾日都係忙緊同啊朗慶祝22歲生日ar~~~佢真係巴閉囉~~生日前後兩日都有人同佢慶祝~~
首先係佢全家連親戚同佢食pizza...跟住我同佢去食飯..最後係我呀麻請佢食飯~~不過以上每餐都有我ga wo~~hehe~~遲d佢d fd又同佢食飯....最開心都係佢lo~~
今年我送左份由日本到港再到澳的禮物比佢,佢好開心ar~~~遺憾ge係...份禮物我遲左訂,未可以係佢生日正日戈一日比到佢...>.<//// 不過佢都好開心ar..^~^'''''   我又送左個過百元的蛋糕比佢wo...最開心都係佢lor~~~不過佢呀媽話我"side"錢wo~~買戈一磅蛋糕咁貴.....一年一次je~~有咩"side"唔"side"丫....

我成日話佢廿二歲la~~~老la你~~佢成日都唔認wo~~hehe~~其實佢幾多歲咪一樣,係我心目中永遠都係最好ge,我相信唔會有比佢更好的男人~~~唔會有比佢對我更有心的男人.....永遠都係識我戈陣 19歲 ge佢~~~永遠都唔會變~~I SWEAR THAT~~~無論你幾多歲,我都係細你兩年ga la~~~傻佬!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()