今日係校慶,d咁普校同慶ge重大日子放假實屬明智之舉~~~yeah~~唔駛上regina堂~~



我今朝如常9點幾出門口wo~~因為我要同呀朗出拱北"民安酒店"飲早茶ar~~事關我同呀麻佢地前幾日去過,先發現係超平超平~~大中小點一律$3.5...其他都唔係好貴~~結果我地叫左兩籠鳳爪,一籠排骨(5蚊ga呢個),三碟煎餃,一籠蝦餃(8蚊),一籠燒賣(呢個都係3.5元ja),加埋兩位茶位,一包紙巾...埋單40大元!!!!嘩~~~我地真係想再叫~~不過太飽la~~仲打包左兩碟煎餃tim....
跟住我地咪諗住去地下商場行下囉~~~~點知去到地下商場門口...見到呀麻同姑婆孖公仔咁行緊...仲停左係度...呢個時候我見到佢地la!!!!佢地望住我笑wo!!!頂!!好魚ar....>v<///之後佢問我去邊,又話"唔駛番學咩,我都知你去拍拖ga la~又話今日中午唔番黎食飯,不過你飲茶都唔約我...就抵比我撞到la!!"
跟住佢就拉住呀朗去食飯la~~~我地岩岩先食完,又食....最後去左益健~~我地都食唔落..但係佢地兩個係咁比野比呀朗食wo~~佢本身都唔係太大食ga la~~又唔見比野我 > <..我去到又食左一鍋最愛ge玉子豆腐,連湯都飲晒..又食左一件芋頭糕..兩件粟米餅,一碗炒飯...= ="///
<<而家知點解我難減肥la..>> 我呀麻係咁話抵我死wo~~咁都唔叫佢.....佢以為我係走堂出黎ge~~~因為佢唔知我今日放假ma~~~~哼!!我邊有講大話je~~佢都冇問我今日係咪放假,我唔講都正常丫~~<<你地話係咪先>>
跟住我話要買書呢樣果樣...我地就走先la~~~
之後我同呀朗一路行一路笑....真係好魚皮ar........................=~="

今次呢個故事教訓我....下次去食野記得叫佢地...= ='
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()