close
終於都放完假了..
但...
我好似乜都冇做過...
仲病病地tim...


個長期咁又放完...
係長期之前定下要做的東東,冇乜邊樣有去做過..
之前定下好多野ga...
包括要寫好傳播週的信la,做好旅遊局份野la,做好Levi's份野la,做好晒d會議紀錄la,要去華記食飯la,要fu mask la,要去買衫la...等等...
結果呢...一樣都冇做過~~!!!!
d功課唔做都話正常丫~~~
奇在我連mask都冇fu,衫又冇去買,戈餐飯都未去食wo....
只係同啊朗& his family去左食飯咁大把....

因為...呢個大假...我香港的伯爺同佢個仔,即係我堂細佬過左黎~~!!!
本來佢個女,即係我堂妹都話過黎ga~~點知佢月尾要考會考...而家拼死溫書中...so冇過到....
(呢個我梗係失望la..本來打算叫佢幫我d野過黎ga ma..)

那個堂細佬的腦根有點問題的,但又唔係低b,
佢係唔識得控制自己ge情緒..so在hk時,成日同老豆家姐在家開片....
他家的房門爛左好幾次了...
佢每次都知道自己唔岩,但就係控制唔到自己...
今年都16了,遲d唔知佢點搵食...
我真係驚佢的冇腦,會令佢餓死在香港的社會里....
不過我都幫唔到佢d乜...

so,佢係我屋企戈個星期,我都冇乜點上過網,
都冇乜做過d乜...
因為我驚佢會失驚無神打我...
開電腦佢又會搞搞震...

不過佢今晚走左lu...
我今晚都把握時間fu左個mask~~~
fu完都幾白咁...(呢個好多mask都會咁...)
但係唔知聽朝會唔會打回原形呢...
(我fu完冇洗到ar..因為唔知駛唔駛沖水...
好似好"痴笠笠"咁tim,但係一陣佢又乾晒仲好滑wo...)
好似幾好咁...不過第一日用,真係唔知有冇效...
不過...平平地冇效都唔肉痛丫~~~
(elmo想買的話,你下次番黎我同你去執d平平地ge試下la...)

呢個星期都好無聊咁過...
冇買到衫ar...
激死我la!!!
出左糧一定要買ar~~~(係啊朗出糧ar..唔係我ar..)

po下相先...雖然得兩張...之後再po吧...



點解d像素好似好差咁ge??
已經200萬ga la wo...電話睇同電腦睇都ok ga...
係咪因為我壓細左張相....??

好想d頭髮快d長ar.........

而家好似有d nose水 tim...
會唔會到我病ar.....T^T
不好吧...
放完假先黎病....???
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()