close
天氣..真係話變就變,唔駛比面你...
突然之間又凍番...
唔怪得呢排咁多同學仔病la....

打呢篇日記之前,都仲係冇乜風ge...
打緊戈陣個窗就開始有風la...仲越黎越大風...
可憐的我仲係著住前兩日的短袖睡裙打緊字,好凍ar...T^T
但我聽到對面屋開緊冷氣囉....+.+",佢有可能熱到咁嗎....??


今日番澳大開會,少左我地學院果然少左好多人番學...
(可能未必真係..不過我就係有咁ge直覺同主觀ma...)
都幾好,番去同埋番屋企都唔駛同人迫....
===============================
上兩個星期我買左超多mask,粗略估計加加埋埋有50塊at least....
(但係我想問...我得一塊面,假設日日fu,都要50日先fu得完,但我唔係日日fu wo...咁...咪有排用囉.....,加上不止50塊,仲有兩盒laneige乳狀的...點解我買戈陣冇諗到呢個問題呢,而且仲有繼續買的衝動,不要說我有錢la,呢d都係唔過$10一塊的....)
我家的mask大家庭....我覺得不算大呢,可以再大d ga~~!!

呢d就係一塊塊的mask,可以數下一共有幾多塊,那一盒黃黃的豆乳係未開ge,好似有12定14塊....
blue的一盒是眼mask,
砌起上黎係咁高ja ma,↓↓都唔係好多je...我姑婆話我買得多wo...我都唔敢比呀麻知,我驚佢會"dum"晒佢...


呢兩盒就係之前菁怡幫我在korea買的laneige la~~~
上面戈盒就超like,可能真係好適合我的skin....
下面粉紅色戈盒係乳酪mask,超級甜d味道,功效係美白,但..好似唔夠上面戈盒好...可能呢盒係要每天用先會見效掛...又或者我係賤骨頭,冇得再白了...
另外..我仲買左本"教科書"...呵呵~~都話我係一個好學,主動,積極的學生黎ga la~~~
不過本書係咪真係教到我野呢...我就真係未知la,未睇ar...係未得閒睇至岩..我都係見佢封面好似幾靚咁先買ga ja~~~


上述買的東東,不等於好用,只係價錢尚算便宜,而且澳門有得賣,so買d黎試下....除左豆乳戈盒mask,係我叫伯爺在hk帶給我的....

但...目前為止全部新野都係未試過ge....
 好心急想用晒佢地呀....
好用我一定又會同d fd狂講ga~~!!哈哈~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()