呢排好似冇乜心機咁...
點解會咁...


唔知點解呢排好似冇乜mood咁...
又唔係m到,又唔係冇錢,又唔係有野想買而買唔到...
可能開始熱ar~~
我就成日出汗..好煩呀~~成日都"痴笠笠"咁...
夏天真係好鬼冇癮,又晒wo,又成日出汗...
我又懶洗頭...隔日先洗...但隔日洗都會笠ga wo~~真係煩...


又好似好多野做咁...(好似)
真係想快d讀鬼完個大學佢...求其搵份文職算數...
好煩呀~~唔想放學之後成日有手尾跟...
番工起碼係番工時間做野丫~~放工係私人時間ga la ma~~
但係番學唔同...好鬼煩...

如果而家有個有錢人睇中我就好la...
只要40歲以下,我都即嫁~~!!!
好煩呀~~~諗起第日出黎做野,又係冇癮..
成日睇雜誌見到戈個徐子x,佢真係發達la~~
個老公又千億,又勁愛佢...我真係短20年命都濟呀..
前世唔知係咪李家欠佢ge...今世咁樣還番比佢...
唉~~~
我唔奢望好似佢咁嫁個千億富豪丫~~
有車有樓,有番一千幾百萬身家都夠ga la~~

跟住我就可以唔駛做,乖乖地日日行街買野,生仔臭仔...唔駛煩~~

我真係掛住發埋晒d咁ge夢...
(不過有可能的話,我真係會嫁比個有錢人的...呵呵)
唔好話我唔知足la...我知朗朗係對我好好,但...人要向高處望ma...
有個有錢的,又對我不錯的話,我會考慮ga~~~

(呢篇blog一定唔可以比朗朗見到..如果唔係又煩到我..
好彩佢home部腦壞左je...)

可能我上個月同呢個月都冇乜點去買過野...
冇乜洗過多錢...
so....好似上左癮要去解放下咁...
好想過香港買野呀...
前兩日番中心傾偈,佢地講話6月可能有sponsor,包船飛過去wo~~
我就梗係報左名先la...
今次過去一定會買好多野ar...
 不過等到6月都...悶到傻左la~~陰公~~
跟住又諗起今年冇暑假放...又係一陣冇癮....
點解要咁對我......???????
唔通真係...連個天都唔鐘意我.......

好想去旅行呀~~~
但諗起d錢又覺得"side"錢wo...
好想去台灣ar~~~點算呀....
一於出年做勁多part-time,草夠彈藥過去兜番轉!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()