close
好熱呀今日....熱到個妝都溶晒....
今朝一早起身,都唔係一早ge又,8點左右la...
因為要番澳大同呀胡影畢業相呀....(但係佢仲未畢業ga wo,澳大真係古怪..如果有人呢個sem fail左,,,咁咪畢唔到囉....)
我都有"係咁椅"化個妝,費是失禮人ma...
跟住9點出門口,去搵菁怡,我上車打比佢,佢話上番我上戈架車wo...點知去到保利達佢都仲未上車wo..於是我咪落車囉....
跟住佢就行到過黎,但我見佢係兩手空空,似乎係唔記得左拎隻公仔咁...
我問佢公仔呢..佢初初唔發覺我做乜呆左...後來佢先恍然大悟,"哎也,我唔記得左ar..."但佢跟住即刻又講..."哎也,我冇帶鎖匙呀...屋企...好似...冇人"
呢個時候到我"哎也"la...即住佢打比baba叫佢番黎比key佢...唉~~
兜兜轉轉,過左約20分鐘...終於拎番隻公仔la....
跟住搭車番去,行到上去已經10.幾lu..因為正門戈條樓梯封左ar~~我帶佢去宿舍戈度搭lift上去,咁先入到去ja....
嘩...入到去...完全係人山人海.....多畢業生之余仲多姨媽姑姐...
幾經辛苦先搵到呀胡...因為個個都好似咁ge樣,好難認到人...
===================================




哈哈~~呢個呀胡好威水ga wo~~~介紹下佢d勁秋野先....睇完唔駛自卑ga~~
機電工程(我聽到個名都頭痛)...拿獎學金la...之前代表澳門同hk參加過戈d咩比賽,係冠軍黎ga~~報紙都訪問過佢ga...
遲d仲會代表澳門去japan,參加d國際性ge比賽呀...
嘩~~真係勁~~
今個sem enroll戈陣見到佢wo,佢比d成績我睇,嘩~~超冇用la佢~~一共修5科,得1個A, 4個A- ja~~真係冇鬼用...我d C grade都多過佢A la~~
好la~遲d特首頒特區徽章比你戈陣,你唔好話唔識我ar...
我會拎番呢d相出黎指證你ga!!!呵呵~~
如果我有佢一半咁勁就好la....唉~~

我都好想快d到我影相戈日呀....



好肥ar我~~~~!!!!!
真係要減肥呀!!!!
要減到好似菁怡咁先得....佢個肚肚冇乜肉ga!!!!
真係羨慕死我..........!!!!!!!!
我隻手臂又粗左la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
記得高中戈陣,得7吋ja!!!!!而家....8.3吋la~~!!!
隻腳又粗,條腰又粗...!!!!
好彩出年自己影戈陣件衫包實晒je...呵~~~
(即係又唔駛減la??女人真善變...)

今日番去影一影相...番到屋企..個妝都溶得7788 la~~
教訓我出年自己影相戈陣一定要用d防水ge 化妝品..
不過今日番去見到d準畢業女生,個個都化到個妝超"行",雖然好多女仔平時番學都化晒妝...但今日個個都真係好"行"呀...
我d頭髮...番到屋企即刻洗頭沖涼,仲要係用凍水tim...再將成套衫掉晒去洗..真係唔係講笑...我係澳大影相戈陣,我d 頭髮濕到滴水ar!!!!!

今日影左唔係好多相ja~~本來想自己拎住隻公仔狂影ga~~
不過...唔係自己畢業唔好意思ga ma,出年我一定會狂影ga!!!!叫晒所有識ge人去..

(由於呢度post唔到原相咁大張,so...原相放左係album,冇縮過ga~~呀胡同菁怡想要番就去copy番la...我..應該解番右鍵ga la..應該...但係放左幾張ja~因為有d太肉酸ma,又上傳得慢...so揀左幾張都ok ge~~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()