JPC,我愛你!!!!
JPC正是我們major的名稱ma....
意即Journalism and Public Communication,
講真,頭兩年半我都完全唔知呢科究竟係讀咩ge~~淨係知要交功課,測驗考試ge ppt係邊d...
直到而家,有個一年一度,名叫"傳播週"的活動,我先終於知道我地個系係讀咩ge...同時我先知道咩叫"公共傳播"....
呢個校內實習唔錯,雖然成日都要開會,但係...都幾好丫~~起碼比PR科(的老師)好...
雖然我都up唔出傳播週有咩好,反正就係冇反感...或者係比個機會了解同學多d掛....
而家仲開左個新聞台tim~~~幾好幾好....
同學仔,朋友仔行過路過呢度都順便路過埋la~~我已經link左係度ga la,係你正在看緊的右手邊"my links"戈度....記得成日睇ar~~差唔多日日都update ga~~

好無聊的一篇blog,不過岩岩睇下個新聞台,忽然有感而發...
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()