好無聊ar...
好似好想寫下日記...但又唔知寫咩咁...


而家一個星期要開幾次會...
星期一早上同學開,下午跟那條名叫regina的女人開,
星期三實習堂又開(不過都冇咩野ge,最緊要唔好遲到...)
星期五跟miss lam開
遲d一定我地自己要開旅遊局同angela戈個la...

而家d野都未去到白熱化已經咁,遲d 4月中後期咪死得....!!
開會唔驚,最驚係遲到....一個星期有三日wo,好易中招je~~
邊個諗d咁ge懲罰ga!!!冇人性ga...到時如果20個人"蒲飛",埋單咪好正~~~夠去次旅行ga la wo....
好彩目前為止,我都未係老細je...不過機會咁多,都咪話唔驚青...
====================
星期日要同呀胡影畢業相ar...我去友情客串下咁...
但唔知著咩衫好...唔想著得咁casual ar...有咩提議呀....
但又唔係我畢業wo....唔可以著得太...那個....
呢幾日化熟個妝先,如果唔係戈日失禮人就唔好la...

呀胡~~希望我唔會失禮你la....


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()