好似好多野做咁....
好想放假ar....

今個sem好似好多野搞咁...好似好多project咁...
好懷念之前新年假ar...日日食完又訓,真係正....
好想快d捱埋呢個sem佢........
不過今年暑假唔知係咪等於冇得放呢...實習唔知係咪要晒兩個月呢...
咁...大四的寒假咪最後一個無憂的長假....唔濟ar..
都係唔好講到自己咁勤力la......

今日無聊wo...(其實唔係無聊ge,係唔想做je),我就執好張書台,砌好晒d野...好似好得意咁ar....


睇下~~我執晒d護膚品出黎,砌好晒...好得意ar....我覺得...
雖則好似每個step都有野用,但係仲係想去買新野....即使用緊ge都係新買番黎冇耐....女人係咪就係咁ga 呢???定係...呢d就係所謂的..敗家???我都未有家就咁...有家仲得了.......????
聽到人地話shiseido呢幾日有promo,好似做到17號ja~~買一樣野都有化妝袋同d sample送......我又好想去睇ar...但係我唔敢ar,我相信去到就唔止睇咁簡單了.....
心動的朋友快行動la~~呢d唔係成日有ga...我真係好想去睇下ar,見到d雜誌成日介紹,真係好慘ga ma.................(講到自己好似好無辜咁)


呢張係"痴"左係書台幾年的高三時間表,由中學畢業到而家冇再睇過佢la~~都冇掉左佢wo....
因為我已經唔記得有張咁ge野係度...尋日無聊影書台先發掘番佢原來一直都係度........
以前日日都要睇住佢黎執書ga,以前好憎呢d時間表,覺得好無聊,幾時先可以掉走佢咁.....但係..而家反而覺得中學比大學舒服冇壓力......
起碼唔駛日日諗著咩衫番學先,有咩要做要交都係等安排,大學就唔係.....
睇下我地d堂幾白痴,日日都數理化循環兼打孖上,即係我日日d功課要打孖上咁抄,
諗番起都幾搞笑,每日抄功課黃金時間係朝早冇班主任的堂,記得以前先生問我係度做緊咩,我答佢:抄番d題目同埋個日期ja ma...哈哈..好白痴ar....
我好勁ga~~一堂可以抄番晒幾次未交的,而且仲可以一堂抄晒3科,有需要時仲可以抄埋d公式係張台度for出貓之用..所以我而家寫字咁快..<經專人長期訓練ga,小朋友切勿模仿ar>
諗番起,高三戈年d功課測驗真係荒唐至極ar!!!!!!但係最後的總平均分都有8字頭wo...係咪算係咁呢....
我當年最後選擇澳大而唔選旅院,就係因為旅院要讀數學ga....我見到年年都有得讀,真係嚇死我.......不過我好肉赤大拿拿三千大元的留位費ar...最衰都係澳大la,咁遲先公怖,累到我蝕左比佢..........
都係唔好再講la....諗起都肉痛.....

好...要打番個會議紀錄出黎la....offline了~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()