好耐冇寫過blog la~~一個星期冇寫blog了..真係越黎越lazy...不過好似又冇乜特別野寫咁....

今日我同左啊朗去行街...
去左來來,88伴,漁人....
88伴好多自由行ar...d 專櫃姐姐都唔鬼理我地...淨係掛住同佢地sell...
於是我就間間睇下咁...見到anna sui戈度d唇膏,唇彩都好靚ar...不過冇去試...驚佢地黎sell ar~~啊朗話真係打算買先好去試wo....
跟住去左chanel度睇...之前d人話佢戈隻水凝xx粉好靚wo..咁我咪去睇下囉...都唔敢行得太埋..事關呢個專櫃冇自由行wo...如果我行埋去,d姐姐實sell我,我又唔係真係買ge...費是比人話我運吉ma....不過我都望到個價錢...係mop$370,戈度貼住呢張貼紙........我諗我出黎做野戈陣先會買la~~(如果真係要買的話)
d大牌子反而冇乜自由行wo,dior都冇...點解ga呢...搞到我都唔敢行埋去睇...
跟住去左shu uemura度睇...平時我係唔會去ga~~因為我地份project係做佢ma...不過戈度好似唔係好多野咁ge~~
我覺得佢d野幾貴下...戈次去銅鑼灣見到佢間專門店,幾大間下,因為係laneige隔離...so,我有行過入去....但我又唔係真係買野wo...見到d sales想行埋黎我又走左lu...

(係咪覺得我好鐘意運吉呢.......呵呵)

跟住去左漁人...諗住去missha買遮暇膏...點知都係仲未番到貨wo...幾個月都冇貨..係咪真ga....
再去左邁呀密度睇,全場4~6折ma~~~點知...全場得番極少野,個場係夠大ar~~不過人影都唔多隻,d野極少...
adidas 鞋6折,但係...全場得番10個8個款,仲要係d自由行先會鐘意ge款...
其他野又係少到乜咁...行左一陣又走lu...

今日就係咁.......運左好多吉............

===============================
呢個係我有一日放學,行library後面戈條路的其中一條巷仔,所見到的一個"elmo"字樣....都幾靚丫~~~


漁人的斑馬線....好得意ar我覺得~~~成日話想影都唔記得....




我個眼袋好大ar....就黎大過隻眼la....
救命ar~~~點先可以細d ga......化妝得唔得ga......
不過我相信我個眼袋係遺傳ge...因為我啊妹個眼袋仲大過我,我啊媽都有...
咁............係咪即係冇得救ar.................
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()