收到菁怡的點名mail.....要答晒佢地...yeah~~
我唔點名回答了,睇到的朋友仔有時間有興趣就睇晒d問題la~~可以了解下自己...都幾好ga~~~仲可以睇下我點睇,知我多d ma~~


Q1: 如果看到自己最愛的人熟睡在你面前你會做什麼?

影低佢,再去咀淡佢....

Q2: 寫首自己最最喜愛的歌?
好多呀...不過呢排都幾鐘意kj的"princess diary"

Q3: 當你最不知道穿什麼顏色的時候,你會選擇什麼顏色?
白色

Q4: 2006年你最後悔的一件事是什麼? 
好似冇乜wo...都有ge~剪過幾次頭髮,所以到而家都長唔到...所以我發誓今年唔會再剪頭髮~~一年唔剪ar~~

Q5: 曾經有過最被感動的事是什麼?
好多ga wo~~我同朗朗仲未一齊戈陣,我地都係高三,戈陣我話要去報澳大,我地學校要自己去遞表,但係佢地係學校幫佢地交表ge~~佢聽到我話自己去,佢前後表示左不下5次要車我去,但係我戈陣唔係咁想...佢就戈日放學唔聲唔聲咁提早黎接我,等我冇得拒絕,當時我又開心又有唔開心咁就比佢車左去交表la...

Q6: 比較喜歡爸爸還是媽媽?
兩個都冇咩特別感覺....我都係當佢地普通朋友..

Q7: 你最想要的5樣東西是什麼? 
麻麻,姑婆陪我過世,錢,一間冇老鼠的屋,啊朗la~~

Q8: 最後一次發自內心的笑是什麼時候
我成日都笑...唔記得la~

Q9: 如果給你一個機會去世界上任何一個地方旅行,是哪里?
日本~~要買野買到發癲ar~~

Q10: 如果時間能倒流你希望回到哪一天:
唔想時間倒流wo...淨係想停留ja~~

Q11: 最想實現的三個願望是什麼?
1.做政府工
2.麻麻,姑婆陪我過世
3.最好可以嫁埋個有錢又錫我的老公la~

Q12: 我在你眼裏什麼樣? (傳給我的人問我的)
將來的賢妻良母~~~很喜歡浪漫同埋重視感覺的女仔..(係咪ar~菁怡~~)

Q13: 如果讓你擁有一種超能力,你願意擁有什麼呢?為什麼?
可以預知未來,一來可以中六合彩ma~~二來身邊的朋友家人有事,都可以預先通知佢地...

Q14: 最喜歡哪部電影?
我人生世上20年,只係去過戲院3次,因為我覺得睇戲好無聊好眼訓,又貴wo~~自己又唔多鐘意睇電影...所以..冇乜鐘意la~~

Q15: 與喜歡的人見面,想要穿成什麼樣?
冇所謂ar..反正我著乜啊朗都鐘意啦...佢淨係叫我唔好成日著裙ja~~佢話女仔著褲個感覺好舒服wo...

Q16. 你喜不喜歡我? (傳給我的人問我的)
喜歡丫...

Q17: 如何向喜歡的人表白?
冇諗過會主動同人表白,我諗我呢世人都唔會...而且我從來都冇試過主動鐘意一個人..因為受眾都係被動的ma~~~

Q18: 如果你愛的人不愛你怎麼辦?
由佢囉..唔會做咩去打動佢..反正~~東家唔打打西家ma~~天涯何處無芳草,不會做浪費青春的事情...

Q19: 你會選擇having *** before marriage嗎?
有得揀當然唔會la..但係如果係意外,都冇計ga~~如果係出黎做緊野,大家都有經濟能力的話,其實冇乜所謂...

Q20: 世界末日,你會倖存,並且你可以救一個人,你會怎麼做? 
唔知wo....咁假設性ge~~~

Q21: 你在乎別人看你的眼光嗎?會為了眾人的反對放棄自己想要的東西或人嗎? 
我在乎"在乎我的人"的眼光,(好似好難明咁,睇多兩次la~),或者會...但我會盡量說服佢地接受,(如果我認為係值得ge)

Q22: 想要擁有一個怎樣的聖誕?
好凍ge~唔好好似上年咁著短袖就得ga la~~或者去旅行都幾好丫~~同鐘意ge人一齊就係好了..

Q23: 如果我們不認識。。你還想和我做朋友麼?(傳給我的人問我的) 
網友is ok~

Q24: 對我的第一印象和現在的感覺?  (傳給我的人問我的)
第一印象??咁耐..唔記得la wo~~
而家呀...嗯..你呀....變左好多囉,我覺得係好似想變女人咁...想扮靚自己咁囉...

Q25: 你的他(她)遲到多久你會等? 
先打個電話問下佢要幾耐同埋咩事囉...如果係訓著左就唔會等,自己番屋企....其他就要視乎情況la~~

Q26: 在什麼時候會想到我? 
當別人說起關於獎學金時,我就會諗起菁怡好勁...我會第一個諗起你大一大二都係第一名同埋有獎學金囉...

Q27: 2007年最想幹什麼? 
最想暑假或x'mas可以去台灣...呢個真係今年最想ga~

Q28: 如果有天你死了,希望是什麼死法?
冇病冇痛,訓著咁死左...

Q29: 如果你愛的人沒錢,你還會嫁給他麼?還是找個愛你而且很有錢的人?
       (男生,你愛的人不是處女你還會娶她並且一如既往的愛她嗎?)
我愛的人ar??我諗唔會嫁囉,貧賤夫妻百事哀,有情飲水飽係假ge~~~況且,我諗我唔會點主動鐘意人,要放低亦好容易...
當然找個愛我而且很有錢啦~~呢個係我發夢都掛住ga~~
未試過窮係唔知窮係好辛苦好難頂,連生存都唔想ar~~錢對女人真係好重要...

Q30: 朋友到底是怎樣的?
我就覺得唔一定要成日一齊玩的先算係朋友,而且我同好多朋友都係...君子之交淡如水,只要係大家有困難都會關心就已經夠....

Q31: 如何拒絕追求你的人?
直接say no,再say sorry~~唔會再解釋d乜野...我真係試過咁做....

Q32: 最想做什麼動物?
寵物狗,好歎~~

Q33: 如果你和你現在的女(男)朋友在路上碰到你以前的女(男)朋友,你會怎麼辦?? 
我近視ga wo~通常都睇唔到對方,不過如果真係咁好彩的話....我當然會say番hi la~~唔介意的話其實可以一齊食飯去玩都冇問題ga....

Q34: 覺得一直和一個人呆在一起會有一天厭倦嗎?(朋友或戀人)
應該唔會ge~~我諗~~我咁多野講應該唔會悶,我驚佢驚ja~~

Q35: 鬱悶的時候怎麼辦?
sleeping,eating~~~

Q36: 最適合你發呆的地方?
課室,巴士....

Q37: 你心目中理想的愛人是什麼樣子呢?
唔好係咩高大威猛有型有款戈d,唔好對個個女仔都咁好,唔駛口才好好,...總之唔好係d係女人見到都會想要戈種la~~普普通通,細心,識關心我is ok~~

Q38: 你相信一見鍾情還是日久生情啊?
我信緣份多d....

Q39: 在你的生命中,是友情勝過愛情,還是愛情勝過友情?為什麼?
愛情>友情la~~不嬲d人都話我重色輕友ga la~~唔知ar我都...愛情難得d掛...

Q40: 最想要的公司福利是怎麼樣的?
有好多津貼,番星期一~五,朝10晚6點半,大假,雙糧花紅,食飯有個半鐘...
(以上我諗除左政府工都冇ga la~)

Q41: 願意離開家到很遠的地方去追尋幸福嗎?
絕對不願意,亦唔會離開macau~~唔好話幸福la~連去第二度做野讀書都唔願意ar~~去旅行就鐘意...

Q42: 你在大家面前和自己一個人時,差別有多大?
在大家面前會盡量正常d....

Q43: 下面兩樣你更喜歡哪個?雪山還是大海
兩個都鐘意wo...咁..雪山la~~未見過ma~

Q44: 你最崇拜誰,理由?
(或者不一定是崇拜,就是有你欣賞並且想要學習的地方)
我的課程主任~~miss lam ar~~
因為佢好勁囉,好想學佢咁叻ar...社會名望地位又高...同埋佢人際,社交戈d技巧~~而且佢保養得幾好,d skin好靚ar~~身材都ok fit ga~~好多女仔都唔及佢咁fit呀我覺得.....

Q45: 如果胡錦濤讓位給你...你想如何改造中國? 
唔開放自由行ar~~~搞到澳門咁樣,又多勞工,迫巴士先慘,佢地完全冇秩序ga~~但係..咁賭場又冇生意wo~~不過都唔關我事丫~我又唔會去賭場做ge~~

Q46: 如果你坐在一個面朝大海的窗前,有一個寫字臺,上面有一張紙一支筆,你想寫給誰,寫些什麼? 
諗唔到ar....

Q47: 迄今為止,你幹過最尷尬的事是什麼?
拒絕人之後再面對的第一天

Q48: 假如能讓你選擇兩個日期(出生和死亡) 你會分別選擇哪一天 為什麼?
可唔可以唔出世ar....

Q49: 你覺得曖昧是一種幸福嗎?
某程度是~~~因為大家都等待著結果..

Q50: 你覺得跟我認識是相見恨早還是相見恨晚?
晚la~

Q51: 你被我點名的時侯,有咩感覺??
我未知係咩黎,因為我係check mail戈陣見到,睇左你個blog的介紹3次先明ja~~

Q52: 可以變身的話希望變成什麼?
24吋小蠻腰,長髮,幾十吋長腿的白淨美女~~如果加埋屋企本身有d家底is perfect~~

Q53: 你覺得男人跟狗這兩種生物,有沒有什麼差異之處?
狗係忠心ge~~鐘唔鐘意都唔會呃你~~

Q54: 你覺得呢個世界奸人多定好人多呢?咁點算好呀?
表面好,內里奸的人多d....

Q55: 如果你有10蚊澳門幣會做d乜?
10蚊係而家都冇乜作為...唔用囉,放係銀包..

Q56: 形容一下中國人
自私,冇公民意識,乜野唔人道的東東都會做得出,只要有錢~~好out~

Q57: 你覺得我有咩地方需要改善呢? (傳給我的人問我的)
for菁怡~~唔好再覺得自己唔好唔幸福,唔好成日自怨自艾~~你真係已經好好ga la~係理工又考第一,又有個幸福family,屋企又唔駛憂3餐,將來出黎唔愁搵唔到工la~~~~

Q58. 記得我們怎樣認識嘛?情景是怎樣?形容下吧﹗
好似係高中戈陣坐隔離先熟ga...唔記得lu~

Q59. 想過一個怎樣的生日?
簡簡單單,有家人有愛人就已經足夠了~~但係最好係唔好到生日ar,唔想咁快老,青春真係好寶貴for ladies....

Q60. 想做靚女(仔)定想做一個叻女(仔)? 為甚麼?
唔樣衰但少聰明好記性的....

Q61. 你有沒憎恨過人?
當然有囉...

Q62. 有無暗戀過人?
冇掛...印象中好似都係人地先話鐘意我,我再留意人的..

Q63. 最怕d咩野呢?
老鼠,怕黑,怕講英文,怕人地講鐘意我,怕將來搵唔到番星期一至五的工(如銀行,政府工,正寫字樓之類的),迫不得已要入賭場做,怕麻麻,姑婆有咩頭暈身興.......

Q64. 我在你心目中是排第幾的朋友!? (呢題我問ge...嘻嘻...希望吾好排第尾啦)
...........唔知ar~我冇諗過朋友都會分第幾ar~~只會分熟唔熟咁ja~~菁怡當然係熟戈堆la~~~
=============================
答晒菁怡d問題lu...
不過我唔加問題la~~都唔點名了,想玩的朋友仔可以睇晒d問題,自己答自己丫
=============================
今日我又變番短頭髮了...因為去拆晒d駁髮ar~~~成日甩甩甩,甩到我煩晒....洗完頭又難梳又要夾直...都幾麻煩....
由得佢自己慢慢長好了,上年又係剪過一次,又係剪到而家咁短...等成4個月先長到過左心口ja~~唉~~我諗到暑假應該可以留番之前咁長je~~~
自從m完左之後d skin好似好番好多la~~好開心ar~~我要keep好佢...而家晚晚都有用laneige隻sleeping pack,朝早起身真係幾好...嗯~~laneige d野果然幾好,冇令我失望...但係我而家想買美白去黃戈d ar,有冇好介紹ar...遲d仲諗住買sofina隻防晒...唉~~真係好貧窮ar~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()