今日行"年宵"...又破財了...
今日係最後一日番學,我地今日仲係上9.30一堂tim...so~冇咩人番係正常的...呢堂仲係小尹老師的熱門遲到堂....
話說我今朝照常遲到,落車行上去戈陣見到nana wo~~我叫佢行快兩步la,佢就話遲都唔差兩分鐘...好la~我地慢步行上去,點知行到去行政樓戈度見到HEIDI佢地 wo~~我地就問佢地做乜咁早放...佢地話今堂得4個人番,計埋佢地兩個,仲有海c同van四丁..於是小尹老師就話唔教書la,點完名放學,不過今堂番有10分咁話ar~~~

我同nana一聽到有10分,就沖去佢office點番名,就扮晒係岩岩去完課室見唔到人咁wo...呵呵~~咁我就同nana呃左10分la....,nana話很值得開心ar~~咁都比我地執到...真係幾開心ge....呵呵~~

到晏就番到屋企就幫姑婆摺金銀衣紙,呢幾日要拜神ma...不過摺摺下我係梳化到訓著左....好低b...

跟住等啊朗收工就同佢一齊去行戈條所謂年宵la...
得戈18個攤位都可以叫年宵,澳門..果然就是與別不同~~
今年年宵都係咁,冇咩特別,但係我地都買左樣野wo...

睇住la~~~好q q ga~~~上過報紙ga隻野....
有多款豬樣,多款包選擇....



個底係咁ga,係佢地個攤位名....

呢個係15號攤位獨有的,因為佢地都係讀設計,係佢地自己整ga~~~我好似賣緊廣告咁,對~~我係賣緊廣告ar...因為我識佢地ga ma~~呵呵~~
見之前強哥幫我做過photoshop,又教過我咁...我就幫佢宣傳下la...佢地d同學仔一齊投左個攤位黎玩下,賣d野都幾得意,又幾特別,佢地賣d野其他攤位都冇ga....快d去幫襯下la,去到找呀強,黑黑實實約165cm高,講我個大名,佢一定平比你地ga....記住係15號攤位ar~~~~

行完條年宵就去左國華買野飲...仍然係買我最愛的密瓜汁,正~~

點知行過部ATM機附近,見到有個女仔拎左個銀包出黎,我見個款好靚,係我一直想買戈種有散紙包款,仲要係kiyuto tim...於是我地就去左信達戈間專門店度睇la,一眼就見到戈款la...但係其他仲靚wo...有我一直想買的啡色皮,好開心...即買~~~(最衰都係戈個女仔la...無lala拎個銀包出黎托咩...累到我都要買番個,下次出街唔望人地d手袋銀包衫la....費是又重複犯錯..)
不過啊朗冇咁多現錢係身,(因我是零收入ma,我的7成支出都係佢負責,唔好話我貪心ar...係佢唔想我做part-time ja,佢想我舒舒服服歎埋呢年半,同埋多d時間陪到佢...),咁又要行番去中銀"禁"錢...點知間死野連咩自助銀行戈度都落埋閘...唯有係隔離戈部等,超多人呢...
跟住去番戈度買,點知又見到另一款仲靚ge,不過貴30蚊,原價$328,好彩有8折ja~~折左好似$26x,不過我都覺得貴左d....啊朗話當新年禮物wo...(又禮物??前兩日我先收左個手袋ja wo,諗住個袋粉紅色新年先用...而家又害我了....)
我問個sales有冇個新ge,佢話冇,係最後一個,另一隻黑色皮仲一早斷晒貨咁話wo....都唔知係咪真係咁好賣...
不過我入去戈陣超多人,間野又唔係大wo....迫到死...


番到去比啊麻睇,佢又媽叉我,話我做乜狂洗佢錢.......仲要買d咁ge野...(佢認為銀包幾蚊同幾百蚊用途係一樣ge),不過媽叉完佢又話靚wo...呢下野先抵死....
今日就咁行一行,又破財了...(雖然不是破我的財....)
聽日仲話去漁人四折戈間野(邁x密)度睇tim...分分鐘又洗幾舊水番黎....唉....,可唔可以唔好周圍都crazysale ar????
丫~~有一個方法...聽日唔帶提款卡出街咪實冇死囉.......................
==========================================
唔好講d錢了.....................................反正...
李白也曾說過"千金散盡還復來"ma......

我要好好享受這個week的假期............因為.....
今個sem會唔得閒ga la...應該...
又有捐血週,傳播週咁...仲有d咩功課咁....(比我扮下勤力la....)
要放假要放假ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
==========================================

朋友們~~~我地要送狗迎豬了~~~~~

happy new year~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()