又過去了一個情人節
嗯...




又一個情人節過去了,
嗯...
幾好幾好~~~



不過我地冇特別去慶祝,
因為...
我地都覺得冇乜必要咁,
而且戈晚一定book唔到位,又乘機加價,
so...我地過幾日先去補番一餐了,
都算有個理由比我地又去豪一餐,,哈~~
最記得朗朗同我講了一句,
"我地日日都係情人節ga la"
嗯,諗落又係wo...
歌仔都得唱~~
"其實愛對了人,情人節每天都過"


其實,
如果真係感情好好的話,
都唔需要等呢日先去做d咩野來慶祝下..
如果感情一向淡,或者麻麻的話,
呢一日做出來ge野,
會唔會又假左d,同埋為左呢個節日"專登"去做呢...
不過我相信好多女仔都會為"專登"做的野感動的..


可能我對浪漫冇乜憧憬,同埋冇乜感覺la~~
好無謂丫我覺得...
實際d,不如送疊人民幣,
一部車,一層樓,一份政府工,
或者一個名牌比我仲感動la~~
kaka~~just joking~~



不過我見到條街都有幾多女仔捧住紮花,
佢地好似周圍望下有冇人望住佢地咁...
冇野下...= =+++++++++++++++++


當送花變成了指定動作,
究竟送花者係咪真心,想將心意送比收花戈個呢...
定係認為呢個節日一定要咁做呢...
收花者又係咪真心領了人家的情,
還是人有我有,要威的心態呢...


不過呢,
我就一定記得菁怡係2月14生日的,
哈~~
記得以前佢成日叫我地唔好送朱古力比佢,
但係我就年年都有朱古力比佢...
kaka~~玩野~~~


現在節日過去了,
我先記得..
原來,
我今年仲未送過朱古力比我的情人
kaka~~
我屋企有幾盒金沙a,可以送盒比佢...
呵呵~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()