情人節....過去了....因為打呢篇日記已經係15號凌晨了..
今日係一年一度拖友的盛大日子...出街見到一pair又一pair
有的女方手執鮮花,有的男方手執公仔花,金沙花,大公仔,禮物等等...
出街見到好多女仔都將自己打扮得花枝招展,即使陪同ge都係女仔...

咁我呢???
呵~我就巴閉la...今朝番學收到我的一眾好同窗的朱古力,第一粒係放break時林靚鳳送的,上面仲簽有佢大名...d花紙又幾似底褲wo....,不過都幾靚la,話晒人家都尋晚包到4點ga ma...
第二粒就係可愛教主ankie 送ga la...跟住都唔記得d次序lu...
不過最記得kao戈粒,係要自己抽ge,因為佢random整左好多形狀出黎,nana抽到戈粒長長的,靚鳳話好似狗糧...好搞笑......好彩我戈個都似番d人食ge樣...
但係..當時我地ge"大中華名咀"老師在場,我地都冇送比佢...唔知有冇同學有送比佢呢...
到實習堂又係度笑...唔得~~ 靚鳳...我地以後要認真d呀...(個心唔係都至少個樣係丫),如果唔係我真係驚會激死tracy ar......

情人節的早上雖然係要番學,但好好玩...

到2pm放學,我先醒起原來我未買朱古力給今天要送的主角ar...尋晚只係買左今朝番去送比同學仔戈包...
於是上緊屋企樓梯途中沖番去來來買,但係...朱古力戈兩行現場戰況激烈,..d朱古力大敗,好多都比人掃走晒...

好彩最後都買到6種....
跟住又去買花紙....


於是成個晏就係屋企搞呢d野la....d朱古力拆開晒出黎好重,冇半斤都有八兩...唔怪之咁貴la...
我手工又唔係好,當然浪費左不少時間在包裝上la...
跟住又要搵過套衫,洗埋頭,梳洗下就出街了....好趕下...

諗住去影貼紙相la...點知間野又鬼咁多人...最後佢應成我遲幾日再去補番影...
其實...每年呢個節日對我地都唔係有太大意義...
我地都冇點諗過要點特別慶祝...只係都會諗下送咩禮物比對方咁...
我地都覺得只要係鐘意ge,日日平平淡淡咁過已經好幸福...唔鐘意ge,情人節在一起又有咩意義...

曾經聽過某才女的一句金句:共富貴唔難,共時艱唔難,共平淡才是最難..
我睇完覺得講得好岩..真係好岩....自己亦都銘記左呢幾句野...唔知你地又覺得點呢....
當有錢時,一定會有另一半願意同你分享資產,當然共富貴唔難...
當冇錢有難時,總會有真心相愛至死不渝的人,願意死心塌地生死相隨,因為戈陣大家都唔知有冇明天..所以會好珍惜可以甘苦與共的每一天...
但係...當一切風浪過後,當一切榮華享盡,平常認為再理所當然不過的事,就會開始覺得枯燥,需要新衝擊........
所以每年今日我地都係一齊食餐飯,送禮物,行下街咁過....對我地黎講,that's enough very much~~~

======================================

睇下d禮物先....這個是送給你的...pc銀包,唔係一般所見到的花紋圖案黎ga~~係咩特別版,定咩限量版...係真皮加一個立體pc logo...很特別的...找了一個多月才發現....
(你真巴閉la,我自己都唔捨得買...連我呀麻都話我咁捨得...)


呵呵~~呢包野大份呢....係我包ga...(係樣衰左d,,不過大家都知我手工奇差ga la,我手中出的貨係咁上下樣ga la,對又對唔齊,又貼到甩下甩下咁...)


呵...今次仲唔有排你食~~(未係全部)


呢個係我今年收到的禮物...kiyuto手袋,(個紙袋仲大過個手袋= =",不如我"咩"個紙袋出街好了...)

唔知佢幾時去買ge..佢話佢秘密去睇過幾次wo..因為我同佢行信達次次我都會入去睇...老實說我真的打算暑假去買個....(邊個話慳錢ga...又話想換,女人真係善變...)
但係...我前幾日先係香港新買左個手袋..幾時用呢個ar....如果用呢個好似對唔住我而家黑色戈個咁...畢竟我只係寵幸左佢幾日...
好la咁...輪流用....

最後..就係我生平第一次收花la...

哈哈~~呢幾朵花花唔止識笑,仲唔會謝ga...比起n千元一束的鮮花,又經濟又唔浪費....仲好得意ar~~~好似毛毛公仔咁,好舒服ar..唔似真花咁可遠觀而不可褻玩....好鐘意ar~~~
thank q你呀....我會放佢地係床頭,朝朝起身都見到佢地對我笑...
(同你一齊雖說第四個情人節,還是頭一次收"花"呢...呵呵)



arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()