都係戈句...唔想咁快番學....

好悶呀...又冇錢...又想買野.....又唔想番學....究竟我想點呢...

我諗過一個好白痴的問題....如果而家有份工話比我自己揀,做乜都得...我都諗唔到自己想做乜,總之唔要入賭場就好了....最緊要係番星期一至五,最遲7點收工,唔OT,有雙糧花紅,大假同公眾假期....睇黎都只有銀行同政府工了....我諗我都係想做銀行文員多la....大學畢業最少都會有番7,8千,都幾正丫...反正我又唔係大洗,最緊要份工舒服,錢真係冇乜所謂.....行行企企咁,做文職又唔會辛苦得到邊,係,我係認我冇大志又lazy...嗯~~不過..咁睇都..幾好幾好....唔知第日可唔可以呢....

原先諗起星期一要番8點,就冇晒癮...點知晏就收到kao的電話,又收到會長的mail,通知戈堂唔駛上wo...嘩~~~正~~~戈日仲要冷空氣入侵tim...發達了..

今日我同啊朗出左大陸,本來想買個袋同買件衫ga...點知而家d款核突到死...冇一個睇得上眼...激死我la!!結果咩都買唔到...加上大陸而家買野開價又貴wo...又話唔收葡紙...真係巴閉~~~寧願貴d係澳門買,都唔係佢度買呀~~哼~~可恨澳門的買衫買袋地方唔多,黎黎去去都係戈幾度...唉~~~

無無聊聊咁....但又唔想番學....淨係想日日同你一齊ja...行行企企就夠ga la....不如我地一齊食西北風la,而家咁凍..





arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()