好開心ar~~~~有新野試....


n耐冇上過黎了...事關我日日都冇咩特別野,..好似唔知有咩好寫咁....
開左學一個星期了,冇咩特別...都係咁,..而我,都係態度照舊,但係冇乜點走過堂wo(雖然而家先岩岩開學= =")
我要發奮~~真係ga~~~要聽書,抄筆記,做好d功課...走少d堂...係走少d,唔係唔走ar...@.@"..走堂我諗我改唔到ga la~~唉...最多唔走堂戈時就盡聽la..+.+"
今日regina堂有聽書ar~~我同ankie初初狂傾偈...但下半堂教新課戈陣,我地都有聽書ar,仲抄左筆記tim...嗯嗯~~我本來就係乖學生來ma...以後regina堂堂都要聽書先得,如果唔係到final戈陣又好似上個sem咁,查晒字典都考唔掂佢份卷..我真係會ga~~信我la...amen~
落堂之後就去左搵菁怡,拿番我託佢替我去korea買的laneige ar~~好開心ar~~仲收到手信tim...條繩好靚ar..thank q菁怡ar~~~從korea老遠帶我的laneige回來,仲比埋幾包skin food我tim...好開心ar~~如果呢幾樣野過香港專櫃買..起碼貴3分1 ar~~仲唔會有咁多sample送...

好似好多野咁tim,其實得blue高身戈樽,blue戈盒同pink戈盒才是買的,其余都係送的sample,真係抵~~~仲要全部made in korea...


呢包sample好靚ar~~好似包糖咁...唔捨得拆tim...

前排買左好多野,用左唔少錢...要草錢la...呢幾個月完全零存款...唉...
不過買左幾樣好用的skin care同化妝品wo...價錢又唔貴...唉..不過我平時都好少化妝,係放假出街,或者有咩節日先會化下,真係要慳d先得la!!!但係我又想學化妝wo..出街見到有d女仔,化到個妝好完美,好靚咁...我又想咁ar...,我諗學定都岩ge~~第時出黎做野都會有用...
唔得wo~~~求學階段應該樸素,這是中學的校訓....嗯~~要記住主的旨意...

好~~講番新得到的laneige先,今晚好心急咁快d沖完涼洗完面,想試下ma...嘻嘻...
支water bank精華好用ar~~~初初有d笠,拍下就好爽lu,....等我今晚訓教用埋隻sleeping pack先...好期待ar~~d人同個廣告都講到咁正,唔知係咪真係work呢....過幾日再試埋隻strawberry先...真係越黎越愛laneige ar~~~d包裝好靚ar....見到就想買咁...唉...我就死係佢手上了...
可惜仲未買到心水的toner,so..用埋之前支skin food先,用多兩日應該用完ga la,好野~~又有得買新的toner,又可以試新野...唔係wo,菁怡比左兩支toner sample我wo...咁..我咪冇得買新住...都好ge,草d錢先,過完年先買la...
過幾日仲過香港tim...今次好多野買ar~~想買d新野過年ar....唉~~
=========================================
聽日要交實習意願的form...我由大一諗到而家都未諗掂呢個問題...仲要填三個志願tim....
我係就係有人生三大志願ge~~不過...有冇得實習ar??第一,嫁個有錢的...第二,嫁唔到有錢都嫁個好男人..第三,做政府工...難道我要咁樣填???
唉...諗唔到想做咩ar...唔好迫我la...
唔想做記者,唔想去採訪,唔想做公關,唔想做廣告...
咁...我仲有咩可以揀..........
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()