唔想咁快番學呀.............

點解咁快放完假ga???明明岩岩先考完試ja wo....
尋日番去選科...唉...
今個sem d時間好似仲衰過上年第二個sem咁....
居然星期一要番8點!!!!  咁我要幾點起身呀....天啊~~
咁都唔緊要la~~最無良係星期三居然都要上堂,我仲要不幸地揀唔到朝早班,要由12.30上到5.pm.....唉...
以前都話星期三唔駛番丫,幾辛苦都可以差下電....今個sem呢,番足五日,不過好彩星期五番一堂ja!!!!陰公~~~
實習課好彩地比我揀到tony....我諗日子會好過d ge.....應該....
今個sem都依然有regina,真係諗起佢都興...仲要加埋個angela...唉~~~呢兩個"娜"真係雙劍合壁....黎緊呢幾個月都唔會有幾多好日子過....
最後呢幾日la~~我要狂訓教ar!!!!訓埋下半個學期d時間先得!!!!!!!!!!

激死我la!!!唔想番學呀~~~~又唔想做野~~~淨係想成日係屋企訓教,行街,食野,睇電視,買野...............
但又想做學生wo....舒服又冇煩惱....嗯~~我真係一個無腦又矛盾ge女人~~
不過....淨番年半就畢業la...好開心但係又唔想咁快咁.....
其實,我好期待帶四方帽,著畢業袍戈日ar,講真..仲期待過著婚紗,唔知點解wo.....真係ga..
越講越唔知講乜咁....都係...訓教了~~~早抖la~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()