close

最近心情唔係幾好...
好似..
好多野煩咁...


兩個weeks冇係呢度寫日記la...
唔知點解,好多時入唔到,又慢咁...
而家反而鐘意用space~~~
好奇怪,以前我又嫌space慢+難用..
而家就調番轉....
我的space:
http://sinlon1103.spaces.live.com/


不過我唔知禁左d咩..
搞到個版面有d"騎呢",
有冇用開space的人教我整番佢ar....
我仲未係好識用ga ja.....





最近,
心情好似有d煩+亂,
都唔知點解,
可能不停都聽到四川的消息,
好難受.....
又可能前日睇澳門news話,
內地生可以在澳搵野做,仲可以拿埋身份證...
又加上就快畢業....
現在搵工尚未有咩消息....
咁多野加加埋埋,
好似成日都集中唔到精神咁...



經過地震之後,
我更加覺得自己好幸福..
更加珍惜那個上天賜予我的家庭,
雖然它很破碎,
但感到很滿足,
很愛這個"因禍得福"的家庭,
有麻麻同姑婆,
要感謝我父母將撫養我的機會留給他們...
這是他們的遺憾,卻是我的榮幸....




點解做人會有咁多冇得選擇的選擇..
點解天鐘意玩人...佢好得閒ga咩...
點解人要長大....
點解我又會做人...還要是貧窮的女人,
點解我會讀大學...
點解四年前我唔去做賭場....
點解我不是姓何,姓崔,姓李,.......etc的女兒...
點解我要會有咁多點解.....




高三時,我仲係一個好天真好傻的女孩,
而家即將要面對的將來&問題&選擇,
是我四年前從來冇諗過需要面對的,
以為外面真係一個花花世界,
好好玩,比人享受的一個美好天堂....
現在長大了,
開始明白到原來花花世界,係有佢一套的遊戲規則,
唔係個個人都識玩,
對我來說,這個世界是可怕....

如果下世有得揀,
我可唔可以做有錢人的寵物狗...
只管睡只管吃,
幾正~!!!!


=================================
剛才上網...
無意中發現了一d我地平時諗唔到的事情...

 
中國今年的雪災,西藏事件,地震,
日期都很巧合,
大家睇下吧~~
 
 
1月25日,雪災
3月14日,西藏
5月12日,地震
1+2+5=08
3+1+4=08
5+1+2=08
08年08月08日奧運會
巧合?

 

離奇吧...

是否中國主辦奧運的錯????

要"成功"辦到奧運的代價是賠上國家的人命???

還是愛恩斯坦與玉帝在天堂上計算著???

果然,,,,,人算不如天算...

你地相信嗎????



arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()