close
今日去左整牙ar....
好驚....
但其實...唔痛ge....



今日陪我呀麻出大陸整牙,
跟住我呀麻叫我補番隻牙...
但n年前我已經補過,
而家好似崩左咁...


好la,
終於鼓起最大勇氣+最快的心跳,上左張整牙床,
上到去,佢用兩支野敲我隻牙,
問我痛唔痛,我話唔痛...又敲埋隔離戈幾隻,都唔痛wo...
但係我已經驚到...
走左床...
我呀麻係咁捉番我上去...
唔得ma...真係好驚ga....


過了三十分鐘,
終於再上了牙床,
牙e話冇得再補,要車走d位,
笠一隻牙套上去,咁就永久wo~
到死都唔會再壞,唔駛脫....
於是我就諗死就死la,反正將來脫仲痛苦...


就係咁,車幾秒我又要停,
因為好酸呀....
好彩,我有朗朗在身邊,
我驚到隻手冰晒,捉到佢隻手都"魚"埋...
牙e話我d牙好密,
要車多d...頂...
最後搞左成半個鐘,
隔離個妹妹仔補埋牙,我都仲未驚完....
咁大個人,都幾醜怪...
不過我真係好驚ar~~~
聽到d聲就雞皮都起埋....


離開牙e後,
為左獎勵自己,
即刻買左一支橙汁,一盒小丸子食...
但係未過到對面已經食晒lu....


then,去左買老翻...
嘩...戈間野超多碟,好齊全...
我地最後買左成百蚊,
我仲竟然買左鄧走音演唱會...
今晚即刻睇左佢先~~
由一開始睇,我呀麻已經叫我唔好聽,叫我熄左佢訓教好過...
佢一聽佢唱歌,就話好似洗緊廁所唱咁...
哈....
有d後悔當時的一刻衝動.....
雖然只係8蚊....



嗯...
前幾天,去了新鴻基second-in,
暫時未知點呀,
不過都仲係擔心搵唔到野做la....


上個sunday,我地正式影左畢業相...
戈日好好天ar...
幾好幾好...





上個saturday,我去左科大同gary影畢業相...
熱到....
那隻狗狗係我送的小小心意,
我其實好鐘意ga...
好想自己買番隻..hehe~~~






(MORE PICTURES IN ALBUM)
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()