close

到5月尾....
最後一個星期番學了....

又成兩個星期冇寫日記.....
好Q懶...........


原來已經來到5月最後一個WEEK,
時間過得太快了....
我一直都仲以為仲有一段時間先畢業...
直至上一堂carol講"測驗"範圍,我先知已經來到最後一堂....
太好了...有點不慣...


四年前仲諗住有四年慢慢歎,
可以浪費下時間咁...
點知...
四年真係浪費左,
但係冇咩歎過....
唯一比較舒服的是,
我冇乜點做過PART-TIME...
有我老公仔錫丫ma....keke~~
好多人都覺得我好似幸福女人的感覺,
哈...其實...
都係ge~~~keke~~~


另外....
我搵工作方面...
前戈排提過我去左新鴻基second-in,
早一兩日佢真係打黎,問我幾時番工...
我就答佢6月23日,
因為22日grad-dinner ma~~哈哈~~
佢話過兩個星期再通知我上去簽約wo~~~
係半年約來的,
但係冇任何員工福利wo~~
title係"operation trainee"
人工方面就...未過萬la~~
不過都ok la~~
好在地點都就腳,在培道附近.....
但係要番星期六朝早,有點美中不足~~~
不過找到工作已經很慶幸了~~~~


比著以前,我有工作通知一定好開心...
好想快d番工...
但係今次...我冇興奮冇期待...
反而唔想咁快來臨,
可能是真正要離開校園,
從此出來面對極其複雜的人事關係.
唉~~~
現在才發覺讀書是人生最幸福的時光....
不過,我會讀master,只係過一兩年先讀,
會再有做學生的機會...
到時再影多次畢業相....哈哈~~~


前兩天去了影貼紙相..
我地成半年冇影過la,
夜晚仲去左皇朝戈邊食日本菜,,
好似唔係咁好食,
不過唔算好貴&環境唔錯...
great~~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()