close

終於有部正常的電腦用la...
好開心呀...


好耐冇打日記la,
之前部機壞左,整唔到又開唔到...
終於...
找天真的"的"起心肝買左部notebook,
幾靚ar...
不過仲未用慣,
呢部係入門機,但係而家d科技點解咁先進ge...
用的是win vista,未用過,唔係咁識用...
自己裝的office是翻版+全英版,好有難度....
我的靚靚notebook~~



前兩日影畢業相,
好彩好好天ar...仲好熱tim....
好似中學同學聚會咁...
見番好多中學同學仔...
但係d大學同學就唔見晒,
原來間學校係咁大ga.....




======================================
我同老公仔...呢紮花係佢送ga....
話時話,識你咁耐,都係第一次收花ja....kaka~~~



中學同學,
靈異的是,中學一齊十幾年,我地幾個都冇合照過,
竟然大學畢業合照了....


出席的屋企人....



豬欄的豬朋豬友....


姑婆因為剛做了白內障手術,要帶超,好鬼型ar佢....


我以前的補習生...而家佢地初中畢業了....
 




人口普查的組員,粉紅色那紮花係佢地送ga...
太客氣la佢地....



中學同學....
那位男生竟然在bnu做野....
我發夢都恨入ga lor...
點解佢會入到....究竟咩標準ga....


中學年代的兩位好好好同窗




右邊那位cindy肥左好多....係咪IFT好食好住呢....



這說明了再見亦是朋友...
我就真係做唔到la....



諗番起,中學時代最熟的,...都算係呢個lo...
番通宵都比面出席...真係老友~~~~



另一位中學年代的好同窗


cindy + me


heidi


joan


nana...


kaka....四朵金花ar...


呀胡



小梅...






好似弱智~~~




呢d係那天收到的禮物....
多謝晒咁多位.....





放左少少相原張size係相簿...
何小姐,你save起有你戈幾張先la...
其他戈d,你請唱k那天再比埋你la~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()