close

放完假lu~~
又要番學...
繼續等消息~~~


話咁快就完左幾個weeks的假期,
又要開始上堂番學la~~
係幾悶~~~
不過諗起已經係最後兩個月,
好似上堂冇以前咁雲遊...
不過都係咁~~~



我屋企部腦又壞左,
開唔到機,拎左去整~~
開到戈次又突然間彈左個"win 98"出來,
好奇怪~~
我真係整埋佢最後一次.
唔會再整la~~
下次再開唔到機,我就買部notebook~~
(拜託要等我有糧出先再壞ar...)


近期,
都係見工,寄cv,等消息咁過la~~
上個星期in左威c丁~~~
咁q遠,要在碼頭搭佢d shuttle bus~~~
到in戈陣又要用英文,
又不停問我有冇問題,
我終於問左句"how about the salary"
佢見我份cv寫8000或以上,
佢答我應該有8000,甚至得7500~~~
係咪痴線ga~~~
佢仲同我講如果在威尼c,應該會有萬二,
但係我一開始講自己唔鐘意做賭場ma,
so...佢答我人工戈陣好似好自豪咁...
冇野下....
你估仲係以前咩,
而家咁ge人工,又咁遠,搵鬼做先得la~~~~


今個星期去in luso bank,同埋澳博,
luso bank話要做個test,
佢話要一兩個鐘wo~~而家好驚tim,最驚計數ga la~~~
澳博戈個我都唔知自己填左咩post,
打黎話係咩市場咩部咁...


嗯嗯...
仲有就係上個sat去左睇jay~~~
好開心ar~~
不過個位真係好山頂~~
開左場之後唔記得望下邊度有d靚d ge空位~~~
淨係望住個mon,
睇住下一首咩歌咁...
仲有埋歌詞tim,
係咪大會都知d人聽唔明佢唱咩呢...kaka~~
好彩後來encore戈陣佢行左過黎我地戈邊戈個台,
都算見到佢ge~~
好fit ar佢~~大大隻隻咁~~~
d人沖晒過去,竟然出動到警察叔叔同埋要鐵馬...


戈晚個場勁爆ar~~
就咁睇,
我諗入座率有95%以上~~~
佢做乜唱咁多快歌同rap歌ga~~
我想聽慢歌ar~~~
唱得幾首慢歌ja~~
好鐘意佢自彈自唱ar~~
佢真係好西利wo~~
可以隨時升key降key~~好有才華ar~~
真係越來越愛佢ar~~~
不過佢唱live,同cd仲差少少,
戈晚臨尾,我覺得佢已經唱到聲沙tim~~
不過都唱到咁高音,利害利害~~
佢講野好搞笑~~~
唔怪得咁多緋聞女友la~~



我地入場之前買左幾樣紀念品ar~~~
本身都冇諗住買ge~~
點知去到睇睇下,又好似好靚咁wo~~
結果...
我地買左一條頸鏈,
係兩隻戒指黎ga~~
一隻刻左jay的簽名,
另一隻寫住"jay chou world tour"咁~~
都幾靚丫~~
不過要$260~~
仲有一條有jay q版公仔的電話繩,$50,
再買多一個粉紅色的環保袋,
印左8個唔同地方的jay q版造型,好靚a~~$20,
總共洗左$310~~~
好傷心a~~
不過好多人都買成千蚊~~
我地唔算多la~~~
佢有件t-shirt幾靚ga~~
不過要$140,好似貴左d...
so我地冇買到ar~~~


嗯~~~
講到呢度先~~~
而家要去上堂la~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()