close

鼠年又到了....
好快又到虎年...
好驚到24歲呀....


好快又過埋除夕同元旦....
又要考試同埋交功課...


今年除夕好開心呀...
哈~~
其實都係跟住大隊飄到去tower倒數..
遺憾的是除夕元旦我地一張相都冇影到...


有一樣野heidi唔講我都唔覺自己古怪...
我年年都有出去萬人大倒數ga wo...
但係冇一年我係有跟住d人講3,2,1咁...
我明明出去係為倒數,
但自己又唔數....
我去黎做咩呀....
好古怪....
我諗我係想感受下個氣氛la....
同埋去睇煙花...
今年有心形,星星形,五環咁...
仲要有幾隻顏色的...
政府真係有貨....


元旦後第一日,即今日,2號,就考第一科...
仲要係晨早流流...
咁凍...掙扎左大半個鐘先起到身...
尋晚留左幾課諗住今朝先睇...
點知起身都差d趕唔切...
最後就搭巴士戈陣睇...
落車就好頭暈了....
唔駛講今日戈科都唔識la...
成份卷,我肯定對的只有兩題選擇....
一共有十題選擇,十題是非,一題論述...
那題論述...
完全唔知自己寫左d乜...
我見到佢條題目時,想寫兩版粗口比佢....
無奈我唔識講普通話的粗口....
最衰係呢科考完仲要交一份8版的分析...
好心佢考試就唔好交功課la...
佢好得閒ga???
而家我連佢報告要求張紙都唔見埋...
都唔知點做...
搞笑...


下個星期去台灣了...
好想快d做晒d功課呀...
煩到死!!!!
仲要交埋學費先....


而家凍冰冰最好就係可以hide自己在被竇中...
都係去訓教了~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()