咁又過完個聖誕…
好快呀…
又要考試la~~~
之前好期待的x'mas & x'mas Eve~~
話咁快就過完….
不過呢兩日都幾開心la~~
哈~~
 
平安夜我同朗朗去左一間食韓國野的店食野….
呢d係配菜同d汁....唔太岩我地的口味咁...

D野食款唔多…仲好貴tim…
一碟豬扖,得幾件,75大元,
一碟雞扒,兩大塊,不過連埋塊幾肥厚的皮,80大元…
呢兩個都醃得幾好味…
d野食有得自己燒…好過癮….
我燒得幾靚ga...哈~
但係燒完之後塊野"火農"晒...




仲有一個飯,大約三碗左右…80大元,超級難食,一陣腥味…
我地一啖都冇食過…浪費了80大元…
仲叫左d野飲…
跟住去左MGM,個場都係咁la…
冇威尼c咁靚….
睇人地玩大細,戈張台好邪,
十舖開幾鋪圍骰,
冇人敢買….搞笑…
跟住再番新馬路戈邊…再食雪糕…又飲野…
唔知係咪咁…亂食野的關係,
夜晚肚柯+胃唔舒服…
跟住諗住去大堂望彌撒,
點知門口迫滿人…入唔到去…
So走左..冇睇到~~~
 
 
Then~~到X'mas正日~~
我地去左食葡國餐,
今次呢間冇尋日戈間咁貴..
不過都唔平….
呢個扒個樣好正~~~但係好難食..
我地食左少少就冇食了....又浪費了80蚊~~
一碟最平的炒飯50大元,
一杯野飲,普通的lemon tea都要35大元…
都唔算好大杯…
個蒜容包就好味...超好味...
我食左好多件...
咁食法...想唔肥都唔得la!!!!


仲每人送一個包仔+牛油...
好得意個包仔...細細個..


食完又去新馬路戈邊…
超無聊…
我地又去左大堂,不過今日冇彌撒….
So坐左係對開戈度….
夜晚番到屋企又肚柯+胃唔舒服…
唔知係咪呢兩日食d野..
證明我係賤命一條,唔受得貴野ge….
食街邊野反而冇事….
有冇搞錯~~~!!

話時話,呢兩日我地決定要豪d...
但係兩日已經洗左平時半個月的開支....
之後仲要去台灣!!!!
我上個月張卡數仲未找...
機票酒店通通都未比錢...
有d內疚tim.....
 
呢兩日影左好多相呀....
兩日都去左影貼…
好多人呀…
貼下相先~~~






(more in album)


不得不提我今年的聖誕禮物.....
好名貴+昂貴呀!!!!
thanks a lot~~~太貴重了....
我每日都會帶住佢ga!!!!!




玩飽食飽又要開始準備要交ge功課同exam la!!!!
好煩!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()