close
終於...
終於
終於..(n次方)
終於都交淨一份功課la!!!

現在已經係凌晨4.37分,
係我眼皮極度想垂之際,
我都要打呢篇日記...
呢個時刻實在太有紀念價值了!!!!


係完全老吹情況下..
終於吹晒8版分析...
好彩用double space,
如果用1.5倍...睇怕今晚要通宵了...
不過我都低估了8版A4紙的長度,
原來我咁隔行都仲需要作四千八百字...
救命!!!!


未過十二點戈陣,
msn上有起碼十幾二十個我地班的同學仔,
慢慢...慢慢...d人走晒...
三點幾時...wing姐仲同我講加油...= =++++++
可憐佢交戈陣,我仲差版半先作完...
到四點...連heidi都走埋...
哈~~~
睇黎我係最慢吞吞戈個la...


功課纏身的日子過左一半了...
過一日考埋news translation,就淨番十七大一份功課!!!
好野!!!
不過...
作為壓軸的十七大,
當然係實至名歸壓軸la~~~
關於政治...我諗真係唔係咁易話作就作...
唯有考完最後一科即刻做...
本來係15號先交..
但因為12號一早我要去台灣了....
so...11號係我的deadline la~~~
但我仲要"剔"低地圖上必去的地方,
寫張crazy shopping list,
上網抄低d地址,
收拾行裝等等...
so...我諗最遲11號晏就我就要完成佢la...
三千字應該都走唔甩la...苦命!!!!


不過,,
諗起通宵後可以去台灣crazy shopping,
crazy eating, crazy photo(ing),就好有動力la!!!
不過後遺症係要crazy找數ing,哈!!!
yeah!!!
TAIWAN, i am coming!!!!
如果去戈幾日咁岩,比我見到jolin就好lu....
因為近呢一年的我,無意中同fds一次唱k中聽到她的歌後,
竟然從此愛上了她的聲音...
雖然好多人都覺得我古怪..
但唔知點解,我就係鐘意聽佢d歌..!!!
去到台灣...一定要瘋狂唱晒佢d歌!!!!




講起去TW就精神了..





不過而家真係頂唔順,
好眼訓,
(眼訓仲可以打篇咁長的日記,好矛盾的一個女人)
good morning everbody~~!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()