今日執屋
搵番細個d野..
突然間...
覺得自己真係變左好多...

今日晏就姑婆冇野做,
於是佢就執下間屋la~~
佢執d箱...d n年冇掂過,但一直擺係度ge箱..
有好多垃圾,膠袋..etc..
最後佢執番一個barbie的紙盒,
入面有一張立體的貼紙,有好多粒咁..
同埋一個電筒仔..
記得戈張貼紙,係我一二年級戈陣買的,..
戈陣我當佢係寶咁,
擺係床頭,日日都要見住佢先安樂..
而家仲有一粒貼左係鏡後面,
今日見番呢張貼紙....
諗番好多以前細個d野..
以前我唔需要咩化妝品,咩護膚品...
更加唔會一起身又照鏡,訓教又照鏡...
更加唔需要日日出街都帶住iPod先安樂..

我會好好收藏呢張貼紙的...

人大了..
變..其實都係自然的..
不過...我好懷念以前細個的時候...
以前淨係煩測驗,考試,交功課...
而家呢...
諗緊咩咩大減價,去邊旅行,邊隻粉底好用,邊隻夠保濕...
幾時出糧...出糧可以買咩..
人地呀邊個條仔點點點...
人地又有車又萬幾蚊又剩...
諸如此類的東東...

太過份了...咁樣ge自己...
係社會的錯...

唔講呢d冇得改變ge野了...

講番近排..

我家前幾日死左隻老鼠...
佢因為食左d老鼠藥..
臨死前仲走出廳..
我姑姐見到佢就大叫,
點知佢已經冇晒力,繼續訓係廳度...
真係好恐怖..
搞到我同我姑姐都"呢"埋係房...
等姑婆番黎就用鞋打佢,諗住佢實死la~~
點知佢被打醒了,
走左去我電腦台後面...
嘩...
嚇死我...
最後搬晒d野出來...都係見唔到佢...
姑婆話佢可能係"呢"埋左...死梗ga la~~唔駛擔心wo...
過左一兩個鐘...佢自己行番出黎..
仲要係我房中間..
好彩戈陣姑婆入房,就咁徒手捉左佢ge屍骸掉左佢...
呢個過程好恐怖...
戈日我膽戰心驚左成日...
而家我家冇老鼠la~~
好開心呀~~~
為左防止再有成員入屋...
我地由朝到晚都關晒全屋的窗,
好焗呀~~~

今個week有得放假..
好開心,
日日都冇野做,
食完飯就行街,行完就番屋企...
有點無聊,不過幾relax~~~


今日我仲去左宏達,
一個人睇書睇左成兩個鐘..
好勤力ga我~~~
為左之後的台灣之旅,
我去找台北自由行的書~~
之前我在堂弟度睇過一本,
好正咁..
想買番佢..
因為我唔記得左個書名,
於是我就去搵,逐本逐本睇..
點知冇囉..
有好多台北的書,但好似都冇那本咁齊咁詳細..
但最後我睇左好多澳門自由行的書,
發現有好多地方,我都唔識ge..
結果我就記住晒佢地,
決定週末去搵下..
好搞野,
宏達個職員見我係咁睇澳門d書,
睇左好多本呀...
但我又問佢台灣的書wo..
佢好似諗緊我係邊度人咁...哈~~

好長又冇重點的一篇日記...
打左二十分鐘了..
現在去訓教la~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()