傳播週終於完結...
下星期另一輪惡夢開始...

傳播週上星期一係一片混亂,內訌,表面風光中終於開幕,
再經過一連5日唔知忙咩的綵排,扮學生等瑣碎事,
終於係星期五閉幕,
但閉幕禮沒有我想像的悶,很有趣,很感動..
其中果段花絮我覺得係成個活動最好的地方,
唔係一般剪番d蝦碌野咁單調,仲加左d負面ge野...
d字幕都出得好好....
joan戈段最抵死,咁都比人斷正...曳la你..

因為呢個活動,我地已經累積左唔少是非,唔少怨氣...
呢d是非係屬於呢個活動ge,
就應該跟住佢一齊落幕...
但係有d人d性格...好難會跟埋一齊閉幕,
唉~~相信之後若有機會再同組,都會再次展現眼前的..
不過應該唔會再有機會!!!

tracy講感受戈陣,我都唔記得佢講過咩lu...
我淨係記得一句"傳播週好難得搞一次,都唔好有第二次la"
講得好呢句...
真係唔好再有第二次,再有我情願認命退學,走去派牌苟且偷生好了

完左一個大惡夢,
以為一切都完結等考試...
點知黎緊呢個星期仲惡夢得緊要....

唔知下個星期會通宵幾多晚呢又...
好陰公呀我地,
d prof.可唔可以放過我地呀............
難道佢地做學生戈陣都係咁比人虐待??
而家係時候就盡地咁報復我地???


我做錯左乜野,你要咁樣懲罰我
是我中學唸經,開彌撒從未誠心過麼
我罪,我罪,我的重罪,
但,你都唔駛咁樣懲罰我掛
主你要知道,女人捱一晚通宵,fu番一個月mask都補唔番
最多我以後誠心祈禱la..
求你叫d prof.考試鬆手d la....
AMEN
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()