澳大是我家????

呢排留係澳大時間多過留係屋企...
尤其是呢兩個禮拜,同跟住落黎的星期...

以前的我喜歡澳大,因為佢係一個學習上堂的地方...
唔係會逗留,甚至過夜的地方...
現在的我討厭澳大,因為佢唔係一個學習的地方...
係一個要我逗留,甚至過夜的地方...
但..偏偏係一個要我過夜,事實上我連廁所都唔敢去的地方...
或者我討厭的唔係澳大,而係電腦室,24小時的電腦室...
我覺得佢應該改名"癲佬室".........


仲有傳播週又係好煩人!!!
本來都有心要做好佢,但係...而家唔想理佢la~~
因為某些組員最叻卸膊,
點人做野就識,初初應成要做,後來又推比人做,突然之間體弱多病,扮多野做,得把聲..
miss面前特別多意見,
真係乜人都有..!!!
好反感!!!!!!!!!


見到有d組員就好多野做,成張分工表有幾樣野負責,
有d就得一個名,仲要係"輕kan"野,冇病呀??咩標準分工先???
能者多勞嗎???定係因為佢地唔say no=say yes??
好替佢地唔抵囉....
下星期就係傳播週la,宣傳就一早出晒...
實際上而家先開始著手去做野,仲要黎黎去去都係某些組員做...
卸膊戈d就老規矩"有拖冇欠",good!!!!

不如我地一齊唱首歌比下年捐血週的組長la...
"突然之間,很喜歡你恨我"
咁就乜都唔駛做la.....
又或者joan的飲歌"何必要做奴隸"

大一那年我有出席當年的傳播週閉幕,因為戈陣都未知係咩黎,
就連係JPC搞的我都唔知,
只係當時先生話去左當上堂,咁著數梗係去la...
記得有一位師姐講過一句感受,我好記得..
"經過呢個傳播週,本來平時見到只會say hi的同學會變左好朋友"
當時我聽完,心諗傻ga咩,唔熟就唔熟ga la,係度扮晒有feel咁...
原來呢句係真ga,但我參透到另一句更真ge,
就係覺得本來平時見到會say hi的同學,經過傳播週,連hi都唔會hi....
睇清楚一個人,係好定唔好呢...
不過都係d閒雜人等,好唔好都事不關己了.........

一個小小的傳播週推廣組,都可以見識到咁多人事關係,
真正出來做公關的,咪要去睇孫子兵法???
建議JPC的必修科唔好要"公關導論","公關策劃",
改為必修"孫子兵法","兵法實踐"好了,起碼會學識佈陣,學識打仗,學識知己知彼百戰百勝,學識點樣分配人手,相信會有用過"公關4個步驟"..

好了,呢篇blog太多怨言,只係我平時唔會對住某d組員講,
我驚我一講就會發晒脾氣咁...
但係,我唔出聲唔代表我冇怨言

某些組員,你有情緒人地都有,唔好以為你識激動人地唔識,
只係組員仲比緊面你,話晒都一場同學

今次怨氣好似比1112仲要重....
真係阿彌陀佛!!!

以上純屬個人意見,
絕無針對成份,
若某些組員不幸睇到,即使條件符合自己,
都請不要對號入座,亦請不要怪人地睇穿左你,
如有雷同,實屬巧合
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()