好想喊ar~~~~~點解會咁.................

十分鐘前,我仲好開心ga!!!
頭先洗完頭沖完涼,因為聽麻麻話剪少少開叉髮尾會長得快d....咁咪比佢幫我剪囉...
我講左好多次,最多剪一吋就好...淨係剪戈少少開叉髮尾就好la~~
佢話好la...
佢剪左幾下,我去照下鏡先la...
點知....短左起碼3,4吋囉!!!!!!!!仲要係個尾齊晒....
佢話係未收好所以先齊wo...再削下就好...我仲敢比佢削咩...........
我真係唔知佢用咩剪,佢一定唔係用牙剪la....一定係用好似把刀咁戈把剪la!!!!!!!!!激死我la!!!!
短都唔緊要la~~仲要係齊晒髮尾................搞到我想喊ar!!!!!
未剪之前都過左心口ga la ma~~而家呢....過左膊頭少少ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
陰公!!!!!!!我好辛苦先留到過左心口...................
有排先留番之前咁長la..........唉...
我而家好想去駁髮ar!!!!!!!!!!!!激死我la!!!!點出街ar咁.............
唉.......冇晒心機.......不過都好ge~冇心情食野,可以當減肥...........唉..
而家乜都唔想做la....淨係想成日留係屋企唔見人,連買野都唔想la...
陰公~!!!!!
我實在..好難接受而家d頭髮咁q短...星期六要出大陸駁髮ar!!!!!!仲要駁得長過之前ar!!!激死我la!!!!!!

有咩方法d頭髮先會長得快d ga????????????help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()