仲有兩個星期ja......
仲有最後兩個星期就完la,本來我係滿心期待,諗住番去坐多十日八日就放大假la~~連之後有咩活動都plan定晒la ma~~
點知...最後戈個星期真係日日唔得閒,唔係要present就係要做《1112》ge野,最後戈日仲要係呢套野首映tim...唉...戈日要朝幾晚幾咁駐守澳大都得la~~~真係陰公...英文com戈班東東,咁本事拍套野出黎就自己搞埋宣傳la,仲乜搵著我地黎搞...真係好q憎佢地....不過罪魁禍首都係Rexxxa條女人,無lala要我地幫佢地搞,...唉..如果有最唔喜愛老師選舉,我第一個投佢....
本來諗住最後幾日應該會好過ga ma....哼~~我要咀咒呢個女人成世做老姑婆ar~
不過都依然好想快d放假ar...已經plan好晒節目lu...呢個假期有工都唔番ar~~要全程玩玩玩ar!!!不過d節目都係同食有關ga...唉...經過美食節日日咁食雪糕,煎炸野之後,我又重左la....點算ar!!!!好想減肥ar........陰公
尋日我香港個堂妹打黎,我話佢知我個身又肥左,佢笑我...話我四肢唔膨脹,淨係個身膨脹,會變氣球升上天wo....頂佢丫!!!哼....我唔想變汽球ar....救命ar!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()