好野...好開心今日落雨ar~~~


自從美食節開始,日日都唔得閒...連上網都冇時間ar~~~so....好多日冇上過黎lu~~
今日晏就收到個sms,話因為天氣關係,遊戲組唔駛番工wo~~太開心la~~~
不過幾分鐘後就好失望了....咁又冇左一日糧la........唉....
話時話..美食節又就黎完lu....仲有最後呢個星期....係幾辛苦,但幾開心丫...d人好好玩....不過我應該係比人玩得最開心戈個囉....
我係工作人員中,最怕入鬼屋戈個...但我又係做鬼屋wo~~~
前幾日...其他d工作人員夾手夾腳"的"我上車囉...好彩我跳番出黎ja~~~
不過呢兩日...佢地竟然抱我上車囉......仲要幾個人禁住我,我跳唔到出黎ar~~~仲要賤格到得我一個人入去ja~~~嚇死.......佢地仲要笑我wo...頂!!!!! 好彩d人內疚,請我食番個木糠布甸...算數la咁就....hehe~
而家嚇到我都唔驚la~~~不過入左去咁多次...我都未睜大過隻眼.......真係好冇用ar~~我都唔想ga....> <
突然間有日咁ge假期...都唔知有咩好做tim...都係早d訓教好...聽晚可能又會比人玩ga la.......+ +"
===================================
整左個slideshow,(http://www.wretch.cc/album/album.php?id=trista1103&book=14)但唔知點整佢過黎呢度...我想整係呢度ar~~~有冇人識ar....教下我丫....> <

arrow
arrow
    全站熱搜

    trista1986 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()